כיצד מתבצע תהליך הרכישה?

תהליך הרכישה פשוט וכולל 3 שלבים:

  1. בחירת דגם רצוי ואביזרים נלווים
  2. הזנת פרטים אישיים ואמצעי תשלום
  3. הזנת כתובת ובחירת מועד האספקה

לאחר השלמת ההזמנה, יתקבל מספר ואישור הזמנה למייל

המכשיר יישלח עם שליח לכתובת שנבחרה במועד הנבחר

מהו סל הקניות שלי?

סל הקניות מאפשר לך לרכז במקום אחד את כל הפריטים הנבחרים. בכדי להוסיף פריט לסל, יש ללחוץ על הכפתור "הזמן עכשיו" הנמצא בתחתית כל פריט. בלחיצה על "סל הקניות", ניתן לראות את הפריטים שנוספו לסל הקנייה שלך. לאחר כל הוספת פריט ניתן ללחוץ על כפתור "מעבר לקופה" ולסיים את הקנייה, או להמשיך לגלוש בחנות ולהוסיף פריטים נוספים אל סל הקניות שלך.

מהן אפשרויות התשלום שעומדות בפניי?

הרכישה בחנות האינטרנט מתבצעת בכרטיס אשראי ישראלי, לא כולל כרטיסים מסוג אלקטרון ודיירקט. המחיר המוצג באתר רלוונטי לתשלום אחד או בפריסה עד 12 תשלומים. ב-36 תשלומים תחויב בגין ריבית והצמדה כמפורט בתנאי הרכישה של האתר. כמו כן, תוכל לצפות בסכום התשלומים לאחר תוספת הריבית לפני הוספת המוצר לסל.

כיצד אדע שהקנייה הסתיימה בהצלחה?

בסיום תהליך הקנייה יטען עמוד שבו יוצג לך אישור ביצוע הקנייה, הכולל את מספר הזמנתך. במידה והזמנתך תקינה יישלח אליך בנוסף דוא"ל ובו אישור על ההזמנה

לא קיבלתי אישור על הקנייה שלי, מה עושים?

במידה והאישור האוטומטי לא התקבל תוך יום עסקים מרגע אישור ההזמנה, יש לפתוח צור קשר באתר ונציג מטעמנו ייצור עמך קשר תוך יום עסקים.

מתי מתבצע החיוב על ההזמנה שלי באתר

החיוב מתבצע מיידית. השלמת תהליך ההזמנה מותנית בקבלת אישור מחברת כרטיסי האשראי על ביצוע החיוב. במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברות האשראי, תתקבל הודעה על כך.

מהו מכשיר מוחדש?

סמארטפון מוחדש הינו מכשיר אשר היה בשימוש מינימלי או שאריזתו נפתחה מכל סיבה שהיא (גם אם לא נעשה שימוש). המכשיר עבר תהליך קפדני של חידוש ואריזה מחדש. בנוסף, על המכשיר תינתן אחריות יצרן למשך שלושה חודשים ממועד הרכישה.

מהו קוד קופון באתר?

קוד קופון הוא מספר הנשלח מעת לעת ההטבה. במידה וקיבלת קוד קופון ניתן להקלידו בעת ההזמנה באתר, ולקבל תמורתו הנחה בקנייה באתר.

האם נדרש להציג תעודה מזהה במעמד קבלת המוצר

על מנת לקבל את המוצר, נדרש להציג תעודה מזהה ואמצעי תשלום באמצעותו המוצר שולם. על בעל תעודת הזהות להיות נוכח במעמד המסירה.

האם השליחות כרוכה בתשלום?

שליחות עד 99 ₪, כרוכה בעלות של 50 ₪

שליחות מעל 99 ₪, אינה כרוכה בתשלום

הזמנתי שליחות והשליח לא הגיע

אנו מתנצלים באם נגרמה לך אי נוחות ומעוניינים לטפל בנושא בהקדם: במידה ועבר טווח הזמן שהוגדר להגעת השליח אנא פנה אלינו באמצעות צור קשר ונציג מטעמנו יחזור אליך עד יום עסקים.

ביצעתי הזמנה ואני מעוניין לבטל אותה. מה עליי לעשות?

במידה והזמנתך סופקה והנך עומד בתנאים המאפשרים ביטול עסקה באפשרותך לפנות לאחד ממרכזי השירות של סלקום.

כיצד אקבל זיכוי על החזרת פריט?

עם קבלת הפריט חזרה אלינו יתבצע החזר כספי לכרטיס האשראי ותקבל אסמכתא לכך.

לקבלת זיכוי כספי על הזמנתי, האם עלי לבטל את העסקה גם מול חברת האשראי?

אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי, ולכן אין צורך לפנות אליה ישירות.

האם קיימת אחריות יצרן למוצרים ועל מה ניתנת במסגרת רכישה בחנות האינטרנט?

כן קיימת אחריות יצרן הניתנת על תיקון ליקויים במערכת האלקטרונית או המכנית של המוצרים, שמקורם אך ורק עקב פגם בתהליך ייצור המוצרים ו/או בחומרים אשר שימשו בתהליך ייצור זה, כפי שיפורט בפניך בכתב האחריות אשר יסופק לך עם רכישת המכשיר.

אחריות היצרן ניתנת למכשיר חדש לתקופה של 12 חודשים. לסוללה ואביזרים נלווים אחרים המצויים בערכת המכשיר, תינתן אחריות יצרן למשך חודש אחד.

רכשתי מכשיר בסלקום שופ ואני מעוניין לממש את זכאותי לאחריות יצרן. מה עליי לעשות?

אתה מוזמן לגשת לכל אחד ממרכזי השירות של סלקום ולתקן את מכשירך בהתאם לתנאי אחריות היצרן במידה ומדובר במסך טלוויזיה, האחריות תינתן על ידי חברת ח.י ובאפשרותך ליצור עימם קשר במספר 1-700-701-115.

צור קשר

שירות הלקוחות של סלקום שופ ישמח לעמוד לשירותך -מעבר לעמוד